Amsterdam

Primarkt & Strandliv

Kategori: Allmänt

Jahapp, i fredags blev det lite klubbande, ganska vanlig kväll. Jag tror folket börjar bli lite trötta på att festa för det kändes nästan lite avslaget på något sätt. Jag och ashlee begav oss hemmåt, kanske de bara var hon och jag som var trötta? På lördagen tog vi det lugnt på förmiddagen och sedan tänkte jag smita till Jumbo och köpa lite olja så jag kunde göra popcorn, springer in i Ashlee som är påväg till Primarkt så jag beslutar mig för att följa med henne.
Det som är mest spännande med primark måste nog vara det att allt är så fruktansvärt billigt men sen när man ska betala allt så känns det inte så billigt längre. Men det var det värt!
Efter våran shoppingrunda så traskade vi runt i staden och sen bestämde vi oss för att istället för att gå ut så går vi och äter en lyxmiddag på en restaurang och delade på en flaska rött vin. En väldigt trevlig middag som slutade med en tidig kväll i sängen.
 
När vi vaknade på morgonen så slängde vi på oss kläder med en gång och begav oss till standen i iJburg, Bljimer beach tror jag att den kallades för. Det var helt fantastiskt väder och det var precis vad jag ocg Ashlee behövde. Klockan 15.00 kom resten av flocken. Sen blev det lite starbucks kaffe och en lugn hemma kväll :) 
 
Lite bilder:
My överaskade mig med lite popcron


 
Ashlee på stranden
 
 
Mina senaste fynd.
Ett halsband som ser ut som en robot
En ringklocka till min cykel
Blommor som jag ska fästa på min cykel
Muffin ljus :)
 
För övrigt så tycker jag att det är dålgit med kommentarer här. 

Kommentarer

  • Lillemor säger:

    Ja, det är dåligt med kommentarer, ska skärpa mig + alla andra också hoppas jag, för det är jätte kul att läsa om vad du sysslar med. Puss o Kram

    2012-09-11 | 17:53:45

Kommentera inlägget här: