Amsterdam

Full moon & Magic Mike!

Kategori: Allmänt

Det är ju sådär fruktansvärt kul när man skriver ett långt mail eller blogginlägg och sedan när man klickar spara/skicka så slutar internet att fungera och allt försvinner. Jätte kul. Så nu får det bli allt i snabba drag istället.
 
Iallafall så hade jag skrivit ned lite om full moon partyt som var i lördags. Till en början var det faktiskt ganska motigt att dricka men när alla väl kom igång så kom alla igång! Det var pinkie promise till höger om vänster angående en vända in till centrum för att skaffa diverse piercingar. För dom som inte vet vad ett pinky promise kommer ifrån så är det ett franskt löfte. Pinkie fingret är lillfingret och de var så att i frankrike så högg man av lillfingret på personen som bröt löftet. Sådär ja, då vet alla det. Alla har lillfingrarna kvar, ingen har en piercing, men det var ingen fransmann som gjorde ett pinkie promise så det kanske förklarar ett och annat.
 
Iallafall så tog vi metron in till centrum, gick till klubben och blev målade i annsiktet med självlysande färg. Hade de inte varit för hur full jag ser ut på alla bilder så hade jag delat med mig av dessa. Vi hade en riktigt rolig kväll, så pass rolig att när an vaknade upp på söndagen så kände man att man Inte är 20 år längre och att dricka en hel bucket med red bull vodka är en av dom mindre bra ideérna jag har haft.
 
Det var inte föräns klockan blev 18.00 som vi tog oss upp ur sängen. Martina stannade dock hemma men jag smet iväg på Bio vid Biljmer ArenA med dom andra. My, Ashlee och jag hade sagt att vi ville se filmen Magic Mike, bjöd med alla som ville på bio... jag tror dock inte att Nicolas och Joe visste var Magic Mike var för film då den handlar om  2 manliga strippor. Handligen var lite sådär men man fick se vältränade halvnakna svettiga manskroppar och det är alltid trevlig. Ännu mer trevligt hade de varit om dom hade gjort filmen i 3D men det är väll bara sånt man får drömma om. Nu ska jag försöka göra något vettigt av dagen. Börjar skolan imorgon!

Btw, om någon kommer hit och hälsar på, kan den ta med popcorn till mig då? Sådana man poppar i en kastrull. Saknar det så oerhört mycket. Tack. Puss. Hej då.
 
 
Skådespelarna från filmen Magic Mike

Kommentarer

  • Sanna Hermansson säger:

    Det är bara att göra en beställningslista...;-)

    2012-09-05 | 22:08:31

Kommentera inlägget här: